Nastavenie účinnej mediálnej stratégie (Marek Šulik) - Marketingové digiTALKy
Chceš zostaviť mediálnu stratégiu, ktorá posunie tvoju značku vpred a tržby vyššie? Ako správne zanalyzovať cieľovú skupinu a vybrať účinné online kanály? Je tvojím cieľom využiť rozpočet na maximum a nevyhadzovať peniaze na zbytočné články? Premýšľaš, ako efektívne vyhodnotiť stratégiu a poučiť sa z nej?
To všetko sa dozvieš v našej PORADNI Marketingové digiTALKy!
Naším hosťom je Marek Šulik, ktorý pôsobí ako Head of Digital Marketing v Isadore Apparel.
Marek je skúsený špecialista v strategickom online plánovaní a dátovej analytike. Od tohto roka pôsobí aj v hybridnej agentúre Darwin & the Machines ako Media & Ecommerce director. V marketingu pôsobí viac ako 10 rokov. Od roku 2020 pracuje ako šéf digitálu pre značku Isadore Apparel, ktorá získala za kampaň Cycling Struggles zlato na Effie Awards Europe.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.