Ako dosiahnuť marketingové ciele (Adriana Jurdová) - Marketingové digiTALKy
Chceš vedieť ako budovať značku a držať sa stratégie aj v krízových časoch? Ako naplniť marketingové ciele bez presiahnutia budgetu? Ako nastaviť celý chod firmy a zvyšovať tržby? Ako efektívne analyzovať výsledky a prijímať nové rozhodnutia? Ako zvoliť vhodné spôsoby propagácie a zaujať správnych ľudí?
To všetko sa dozvieš v našej už 3. sérii poradne Marketingové digiTALKy. Odštartuj s nami začiatok novej série!
Naším hosťom je Adriana Jurdová, ktorá pôsobí vo Footshope na pozícii CMO.
Adriana sa ako analytický a people-oriented team leader špecializuje na algoritmus celej firmy. Jej cieľom je dohliadnuť, aby rozhodnutia boli podložené dátami a celkové rozpočty boli najefektívnejšie využité. Svoju marketingovú cestu odštartovala v MEC a v Exponeii, kde vymakala svoje analytické schopnosti. Následne sa presunula do eyerimu, kde sa starala o celkový marketing a rast s značky s rozpočtom viac ako 1,5 milióna €.
Záznam z live stream nájdeš na našom FB Digitálna Univerzita a Youtube kanály.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.