Podcasty a reklama (Martin Fenčák) - Marketingové digiTALKy
Počúva podcasty už naozaj celé Slovensko? Aké cieľové skupiny vieš vďaka reklame v podcastoch osloviť? Čo musí obsahovať pútavá reklama, aby ju poslucháč nepreskočil? Aké témy zaujímajú ľudí najviac a aký potenciál majú podcasty pre značky?
To všetko sa dozvieš už v našej poradni Marketingové digiTALKy!
Naším hosťom je Martin Fenčák, ktorý je spoluzakladateľom produkčnej firmy ZAPO - Zábava v podcastoch.
Martin po 18 rokoch odišiel z Rádia Expres, kde pôsobil na pozícii programového riaditeľa. V lete 2020 založil ZAPO s kamarátom Palom. Dnes majú vo svojom portfóliu 23 podcastov a viac ako 15 miliónov vypočutí. Medzi ich podcastami môžeme nájsť: Boris a Brambor,Jauuu, PS to bolelo, Vražedné Psyché či Doktor Má Filipa.
Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/
Podcast Digitálna Univerzita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.