6: Miroslava Škorvánková (Medovnikáreň): Ako určiť cieľový trh pomocou sociálnych sietí
41:39

6: Miroslava Škorvánková (Medovnikáreň): Ako určiť cieľový trh pomocou sociálnych sietí

29.12.2020
V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:   Ako určiť svoj cieľový trh a získať tak viac ideálnych zákazníkov, ako sa dá naučiť sa piecť a zdobiť medovníky online, prečo je feedback v podnikaní dôležitý, ako vytvárať hodnotný obsah pre svojich zákazníkov na sociálnych sieťach, či u nás prevláda skôr tradičné alebo moderné zdobenie medovníkov, […]

Podcast Diagnóza Podnikateľ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

×
Náš web používa cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie jeho služieb, bez osobnej identifikácie jednotlivých používateľov. Pri používaní nášho webu však môžu naši partneri využívať cookies, ktoré sú personalizované, ale iba v prípade ak ste im už takýto súhlas udelili. Chcem vedieť viac.