Diagnóza Podnikateľ

Diagnóza Podnikateľ

Podcast Edity Angyalovej s jej hosťami - slovenskými podnikateľmi o tom, ako začať podnikať a ako byť v podnikaní úspešný.

Podcast Diagnóza Podnikateľ je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (54 epizód)

01:04:16
  
10.12.2024

54: Branislav Siklienka – Čo môže vašej firme priniesť rebranding?

V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ, ktorá je venovaná rebrandingu sa dozviete:   Aké boli začiatky jeho podnikania. A prečo si pre svoj biznis vybral práve zelené strechy. Čím pre neho je dôležitá otázka ekologicky prínosného podnikania. Čo bol hlavný impulz, ktorý ho nakoniec presvedčil, že...
01:14:34
  
08.10.2024

52: Rastislav Sopko (Mám Dron): Ako drony menia pracovný trh

V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:   Ako sa dostať od marketingu k neziskovej organizácii. Čo je potrebné na riadenie neziskovej organizácie. Ako je na tom slovenský trh s dronmi. Aké dopady má alebo bude mať popularizácia dronov na pracovný trh. Čo mám robiť, ak chcem používať...
01:01:23
  
09.01.2024

45: Michal Kardoš (SAPIE): Ako uspieť v dnešnom startupovom ekosystéme.

V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:   Ako sa Michal dostal do SAPIE. V čom je výhoda byť členom SPAIE. Či Michal prezradil konkrétnych členov, ktorých príbehy boli inovatívne a inšpiratívne. Aké projekty tvorí samotné SAPIE. Aké benefity môže SAPIE priniesť podnikateľom. Rady, ak...
52:32
  
07.11.2023

43: Kristína Šumichrastová (Ayming): Ako sa dostať k podnikaniu v korporáte.

V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete: • Je to v korporáte len zodpovednosť, alebo aj sloboda? • Ako spojiť túžbu po manažérskej kariére v korporáte a aj po podnikaní. • Akými pozíciami postupovala Kristína, kým sa stala spolumajiteľkou. • Či bola spolupráca s Francúzmi v niečom špe...
52:21
  
09.05.2023

39: Jana Zajícová (CREATIVE sites): Work-life balance je cesta; je to proces

V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:   Ako Janka vybudovala rastúcu firmu s takmer 50 ľuďmi Ako vníma Janka work-life balance (rovnováhu pracovného a osobného života) z pozície ženy – líderky Koľko rolí musela postupne vo firme i v osobnom živote plniť, a čo ju to učilo Čo má mať...
01:00:36
  
07.03.2023

37: Štefan Polgári (Dognet): Nevydarené projekty – čo vás v podnikaní naučia

V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete: Či podľa Štefana do podnikania nevydarené projekty patria alebo sa im dá vyhnúť/vyhýbať Čo ho naučil hneď prvý fail Či sú nevydarené projekty väčšinou chybou zakladateľa (foundera) Či a kedy si človek môže dovoliť začať robiť projekty, kt...
01:20:54
  
10.01.2023

35: Martin Poliačik (AKM, Zoras): Kritické myslenie pomáha aj v biznise

V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:   Čo vlastne kritické myslenie je, a ako sa mu dá „priučiť“ Či a ako kritické myslenie s biznisom súvisí Koľko firiem a ľudí sa už v oblasti kritického myslenia na Slovensku vyškolilo Ako sme na tom na Slovensku s kritickým myslením na školách...
01:01:12
  
10.10.2022

32: Juraj Fehervári (BeLenka): Rast ecommerce firmy je možný v každom čase

V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:   Ako sa dá dosahovať kontinuálny rast biznisu v ecommerce Čo robiť v prvých rokoch podnikania, keď vaša služba či tovar na trhu ešte neexistuje Ako ďalej zabezpečiť rast biznisu, keď váš spoločník má po čase iné ciele či priority Čo (z)meniť v...
01:03:54
  
13.09.2022

31: Katarína Šimková (DealFactory): Ako robiť obchod úspešne a bez stresu

V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:   Ako mať omnoho lepšie obchodné výsledky a dlhodobo úspešný obchod Aké sú kľúčové predpoklady dobrého obchodníka a čo z toho sa dá naučiť Ako a kedy sa dá obchod outsourcovať Ako sa stať naozaj dobrým obchodníkom, ak ste majiteľ/zakladateľ fir...
01:16:58
  
14.06.2022

30: Lucia Tarnóczy (DIVAS drink INTERNATIONAL): Vytrvalosť v podnikaní je dôležitá

V tejto časti podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete:   Ako si vyberať správnych zamestnancov, v čom pomáha vytrvalosť v podnikaní, aké je to pracovať so svojím manželom, čo sú funkčné nápoje, prečo je potrebné poznať svoju hodnotu. Dôležité odkazy z podcastu: www.divasdrink.com Edita Angyalová &#...
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.