
S03E06 - CX Myth #5: "All customers are created equal."
Link to the Linkedin newsletter version: (1) LinkedIn
---
This one’s my evergreen. In most companies I’ve operated in, a recurring challenge was segmenting the customer base for customer service, experience, and growth.
And despite good intentions, companies still aim to provide equal service to everyone.
But here’s the truth: All customers are NOT created equal.
How come? Let´s unfold in this episode!
Podcast CX Myth-busting for leaders (by Monetize.CX) je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.