
S03E09 - CX Myth #8: "Bad CX only leads to customer complaints"
Link to the LinkedIn newsletter.
--------------------------
You’d be surprised how many large, powerful organizations still don’t have basic complaint management in place. Even among those that do, leaders often fail to see the bigger picture, either because they’ve grown accustomed to complaints or they dismiss them as "Business as usual."
If there's no spike in the period-over-period graphs, they assume everything is fine.
But is it?
Podcast CX Myth-busting for leaders (by Monetize.CX) je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.