
S03E05 - CX Myth #4: "NPS and/or TRIM is enough for the leadership to measure CX"
Check also the LinkedIn newsletter version>LinkedIn------------Hard fact> ~80% of the businesses I was helping rely on their CX operations either on Net Promoter Score (NPS) or TRIM or both, as their primary customer experience (CX) metric.
Is it a good decision or inertia built on false beliefs and myths? Let’s break it down in this episode.
Podcast CX Myth-busting for leaders (by Monetize.CX) je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.