
S03E13 - CX Myth #12: “Google reviews are only for hotels and restaurants”
Link to the newsletter edition with market and execution illustrations.
“Why should we care about Google reviews? We’re notin hospitality.” I’ve heard this manytimes — from financial institutions, telcos, even healthcare providers. And yet, walk into your nearest bank branch on Google Maps, and what do you see?
🌟 Star ratings.
💬 Customer comments.
Today, customers rate everything. Whether they’re visiting a dentist, buying insurance, or walking into a bank branch —they expect transparency, fairness, and good treatment.
Podcast CX Myth-busting for leaders (by Monetize.CX) je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.