
S03E15 - CX Myth-busting: season review & wrap-up
LinkedIn version of the content here.
Many leaders say they want to be customer-centric. But when it comes to execution, that ambition stalls.
Why?
Because…
⚠️ They're afraid to touch what already “works.”
⚠️ They're hesitant to bet on CX-driven operationsover familiar revenue streams.
That is why I´ve addressed 13 myths regarding Customer Experience that can ease the perception of risk involved in related decisions.
Listen to this closing episode and refresh all of them.
Enjoy, share, like.
We're back with Season 4 after the summer break. Enjoy!
Podcast CX Myth-busting for leaders (by Monetize.CX) je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.