
S03E10 - CX Myth #9: "Loyal customers will forgive bad experiences"
LinkedIn newsletter edition.
ABOUT: This is a classic corporate blind spot. As soon as company leaders step into their HQ, they disconnect fromreality—assuming that customer loyalty can withstand poor experiences simply because they have a strong brand or existing customer base.
However, one negative experience can outweigh years of goodwill.
Let´s break it down in this episode.
Enjoy, like, share, subscribe.
Podcast CX Myth-busting for leaders (by Monetize.CX) je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.