
S03E02 - CX Myth #1: "Customer Experience = Great Customer Service"
:: One of the biggest misconceptions I’ve encountered—especially among board members—is the belief that Customer Experience (CX) = Customer Service (CS).
:: To make things even trickier, many people confuse CX with User Interface (UI), User Experience (UX), and CustomerCentricity.
:: Let’s break it down and debunk this myth in this episode.
Link to the LinkedIn newsletter with more, visual content here: LinkedIn. Subscribe and join the club of more than 400 clever customer-centric leaders.
Podcast CX Myth-busting for leaders (by Monetize.CX) je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.