
S03E04 - CX Myth #3: "Happy Customers Will Always Stay"
Link to the LinkedIn newsletter version with added content.
-------------------
Today, we’re tackling a big myth incustomer experience: the idea that if customers are happy, they’ll always stay loyal.
It sounds logical, right? Keep customers happy, and they’ll keep coming back.
But the reality? Happiness is a moment, not a commitment.
📌 Let’s break this down!
Enjoy, subscribe, share, and comment.
Podcast CX Myth-busting for leaders (by Monetize.CX) je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.