
S03E03 - CX Myth #2: "Winning on Price is inevitable to Win Customers"
Link to the LinkedIn newsletter version with added content.
-------------------
Today, in Episode 3, we’re debunking another common misconception in many businesses: and that "Winningon Price is inevitable to Win Customers"
🚀 In reality, price may be important, but businesses that end up focusing only on discounts and undercutting competitors often find themselves in a race to the bottom.
The real winners? They keep focusing most of their efforts on convenience, customer experience, and emotional connection.
📌 Let’s break this down! Enjoy, subscribe, share, and comment.
Podcast CX Myth-busting for leaders (by Monetize.CX) je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.