01:10:23
Podcast: Cieľovka
#6: Čo robiť a čo nerobiť v bankovej komunikácii
30.06.2020
Šéfka marketingu a komunikácie VÚB Martina Hrivnáková nám prezradila, prečo je ich cieľovkou každý, aký bol dôvod na výmenu Lepičov a vysvetlila nám aj to, ako je možné, že VÚB dosahuje najlepšie komunikačné výsledky, hoci míňa oveľa menej než konkurencia. Dozvedeli sme sa tiež, koľko kariet má bežný Slovák, čo od svojej banky očakáva a prečo je pre mladých dôležitý dizajn karty.
Podcast Cieľovka je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.
Autor: JANDL, marketing a reklama
Kategórie: Ekonomika a podnikanie, Marketing a reklama, Voľný čas, Vzdelávanie