Podcast:Cieľovka

#5: Ako sa robí marketing obchodných centier

10.06.2020
V piatej epizóde Cieľovky je naším hosťom Adrian Bódis, Country Manager spoločnosti Immofinanz, ktorá na Slovensku prevádzkuje obchodné centrum VIVO!, sieť retail parkov STOP SHOP a biznis centrá myhive. Povieme si, prečo sa najstaršie obchodné centrum v Bratislave rebrandovalo, v čom sa odlišuje pozicioning obchodného centra VIVO! od ostatných centier v Bratislave. Dozviete sa tiež, čo sú to „Destination Shopping Malls“ a aká je budúcnosť open space kancelárií po pandémii

Podcast Cieľovka je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

×
Náš web používa cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie jeho služieb, bez osobnej identifikácie jednotlivých používateľov. Pri používaní nášho webu však môžu naši partneri využívať cookies, ktoré sú personalizované, ale iba v prípade ak ste im už takýto súhlas udelili. Chcem vedieť viac.
OK