40:56
Podcast: Cieľovka
#3: Vplyv korony na spotrebiteľov s Ľ. Hamarovou z Kantar Slovakia
19.05.2020
Prieskumná agentúra Kantar realizovala v uplynulých mesiacoch prieskum o zmene spotrebiteľského správania až na 50 trhoch so zapojením cca 45-tisíc respondentov. Z výsledkov štúdie Covid-19 Barometer vyplynulo pre marketérov mnoho zaujímavých info. V tejto epizóde sa dozviete, čo si ľudia myslia o vtipných reklamách počas korony, ako situácia zamávala s rádiom a printom, ale aj vďaka čomu si niektoré značky budú ľudia pamätať dlho po pandémii.
Podcast Cieľovka je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.
Autor: JANDL, marketing a reklama
Kategórie: Ekonomika a podnikanie, Marketing a reklama, Voľný čas, Vzdelávanie