Podcast:Cieľovka

#3: Vplyv korony na spotrebiteľov s Ľ. Hamarovou z Kantar Slovakia

19.05.2020
Prieskumná agentúra Kantar realizovala prieskum o zmene spotrebiteľského správania až na 50 svetových trhoch so zapojením cca 45-tisíc respondentov. V tejto epizóde sa dozviete, čo si ľudia myslia o vtipných reklamách počas korony, ako zamávala pandémia s rádiom a tlačou, ale aj vďaka čomu si niektoré značky budeme pamätať dlho aj po pandémii.

Podcast Cieľovka je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

×
Náš web používa cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie jeho služieb, bez osobnej identifikácie jednotlivých používateľov. Pri používaní nášho webu však môžu naši partneri využívať cookies, ktoré sú personalizované, ale iba v prípade ak ste im už takýto súhlas udelili. Chcem vedieť viac.
OK