Podcast:Cieľovka

#8: O láske k pivu a jeho marketingu

08.09.2020
Marketingový riaditeľ Heineken Slovensko Ronald Lupták sa vyznal zo svojej lásky k pivu a električkám. V tejto časti sa dozviete nielen to, aké je Ronaldove obľúbené pivo, ale aj aký positioning majú rôzne značky z portfólia Heineken a ako mohla jedna z nich klesnúť z kategórie „super premium“ do „economy“? Povieme si ako to bolo so vstupom ciderov na Slovensko, ako sa vyvíjajú nové pivá a príchute a aký silný je konkurenčný boj v pivnom segmente.

Podcast Cieľovka je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

×
Náš web používa cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie jeho služieb, bez osobnej identifikácie jednotlivých používateľov. Pri používaní nášho webu však môžu naši partneri využívať cookies, ktoré sú personalizované, ale iba v prípade ak ste im už takýto súhlas udelili. Chcem vedieť viac.
OK