#20: Co stojí za úspěchem Footshopu? Peter Hajduček prozradil, jak ovládl trh
34:07

#20: Co stojí za úspěchem Footshopu? Peter Hajduček prozradil, jak ovládl trh

12.12.2023

Peter Hajduček je zakladatelem značky Footshop. Původně se jednalo pouze o e-shop s teniskami, pořádající různé kulturní akce. Vyrostl do více než deseti zemí světa, odkud pochází až 70 procent jeho tržeb. Má také 4 kamenné prodejny v evropských metropolích. Firma loni vydělala první miliardu a letos vstoupila na burzu. 

Peter v tomto díle prozradil, jak budovat úspěšný brand za využití influencerů a sociálních sítí. V placené části se dozvíte, jak pracovat s e-mailingem a kdy se vyplatí přejít ke kamenným prodejnám nebo to, čím firma příchodem na burzu musí projít.


Všechny podnikatelské rozhovory a více informací na webu - https://www.byznyscast.cz/ Připoj se na HeroHero, Forendors nebo Patreonu pro celé rozhovory a exkluzivní komunitní meetupy, kde řešíme ještě víc konkrétních podnikatelských rad.



Podcast BYZNYScast Dana Tržila je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.