14: Jan Vorel: V onlinu je potřeba být vidět, je to cesta k získání důvěry
38:13

14: Jan Vorel: V onlinu je potřeba být vidět, je to cesta k získání důvěry

16.11.2021
Když Jan Vorel, člen Expertního boardu 21 a majitel společnosti IPC Corporation, před 9 lety potřeboval nástroj pro pořádání webinářů, pro jistotu si ho vytvořil sám. Jeho platforma WebMeeting byla jednou z prvních v Česku a vznikala v době, kdy webináře byly převratnou novinkou ve vzdělávání a video obchodní setkání jen hudbou budoucnosti. Dnes už nemusí klientům vysvětlovat, že online schůzky šetří čas a dá se s nimi zvládnout dvojnásobek práce. Jak říká, v onlinu je potřeba být vidět. S tím pomáhá klientům prostřednictvím tvorby webových stránek a především skrze návrh online obchodních strategií, sales funnelů. Firmám radí, jak pokrýt celý nákupní proces zákazníků na internetu. Spolupracuje se školami a nápady na vylepšení jistě čerpá i ze svých vlastních zkušeností – jako táta 5 dětí si zažil svůj díl online výuky. V rozhovoru mimo jiné probereme: 🦅 Jak uspět při prodeji v onlinu? 🦅 Dá se přes internet prodat všechno? 🦅 Jaký byl Honzův největší byznys nářez?

Podcast Byznys nářez je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.