#13 Vlado Slivka - Ako využiť nevýhody a prekážky v prospech značky
Vlado Slivka patrí medzi najskúsenejších kreatívcov na Slovensku. Nasvedčuje tomu ocenenie Filip za mimoriadny prínos do slovenskej reklamy, ale aj množstvo domácich a zahraničných ocenení. Aktuálne pracuje v agentúre MullenLowe GGK na pozícii Chief Creative Officer. S Vladom sme sa rozprávali o tom, čo by mala mať dobrá idea. Ako využiť nevýhodu alebo prekážku vo svoj prospech a tiež o vzťahu klient - agentúra.
V podcaste sa dozviete:
👉ako sa z Vlada matfyzáka stal kreatívec
👉 na akú pozíciu sa hlásil do WLB
👉 čo má spoločné matematika a reklama
👉 aké kreatívne techniky rád využíva
👉 na čo je dobrá stratégia značky
👉 ako môžeme v reklame spraviť z nevýhody výhodu
👉 či sa v marketingu vypláca odvaha
👉 čo je najsilnejšia esencia dobrého klientskeho briefu
👉 niečo o vzťahu klient - agentúra
👉 v čom robia agentúry v prezentáciách najčastejšie chyby
👉 načo sú nám kreatívne ocenenia
👉 kde on čerpá inšpiráciu
Podcast BRANDSTORMING je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.