#3 Martin Knut - Riaditeľ Ligy za duševné zdravie
Sám hovorí: „k reklame ma priviedol krátky myšlienkový skrat. Na rok si odskočím do reklamy a zarobím si". V reklame sa mu zapáčilo a z úspešného maliara sa Martin Knut pomaly prešplhal od art directora až k majiteľovi nadnárodnej spoločnosti Publicis Knut, ktorá zažívala slávu v 90. rokoch. Martin Knut, ako maliar, komunikačný stratég, aktuálne pôsobiaci v Knut &Knut a riaditeľ Ligy pre duševné zdravie, nám objasnil, aké dôležité je venovať pozornosť duševnému NEzdraviu. Rozprávali sme sa o kreatívnom priemysle a či je naša DNA schopná vstrebať tento šialený beh za efektivitou. Ako z myšlienky urobiť kampaň na podporu duševného zdravia, vznikla nezisková organizácia a tiež, kedy popri reklame, aktivitách v Lige, má Martin čas venovať sa svojmu vnútornému svetu v jeho ateliéri. Započúvajte sa ďalšieho inšpiratívneho rozhovoru!
Podcast BRANDSTORMING je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.