#9 Michael Krivička - Slovák žijúci v New Yorku hovorí o tom, ako robí najsledovanejšie videá na svete
Už vyše 12 rokov vyrába virálne videá za státisíce eur. S videom promujúcim Kruh nazbieral 200 miliónov videní, pre Netflix vytvoril most engaged video na promo filmu Don't Look Up a drží rekord v most viewed videu za 24 hodín na svete. Čoho sa chytí, to sleduje kopa očí a tento diel je taký zaujímavý, že sa snáď dostane ku kope uší - nenechajte si to ujsť!
Veci, ktoré Michael spomínal:
Don't Look Up: https://www.youtube.com/watch?v=VLGed8xUKs8
How We Landed A Fly On Mike Pence: https://twitter.com/whoisthebaldguy/status/1318255281801973760
Elan / Detektivka: https://www.cas.sk/clanok/526105/slovak-zijuci-v-amerike-zaspieval-svojej-dcerke-hit-od-elanu-reakcia-malickej-uz-lepsia-byt-nemohla/
Put A Ring On It: https://www.youtube.com/watch?v=hUd9SSK79po
Ďalšie videá nájdete tu: https://whoisthebaldguy.com/
Podcast BRANDSTORMING je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.