Influenceri sú novodobé médiá
Influenceri sú novodobé médiá, hovorí odborníčka Ľubka Mardiaková. Asi to poznáte: telefón v ruke a scrolujeme hore dole po instagrame, facebooku, či tik-toku. Sledujeme životy druhých, inšpirujeme sa, pozeráme doslova, čo fičí, učíme sa. Avšak to isté robia aj naše deti, pozerajú sa, inšpirujú sa. Máme však kontrolu, čo na nich vplýva, dá sa to? Kto sú influenceri? Meria sa ich vplyv počtom followerov, alebo podľa čoho si vyberajú zadávatelia reklamy? Mali by byť títo novodobí nositelia trendov zodpovední za obsah, čo zdieľajú? Vypočujte si.
Podcast 40 na krku je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.