Ako dosiahnuť nastavené ciele a prirodzene zvyšovať angažovanosť zamestnancov?
53:12

Ako dosiahnuť nastavené ciele a prirodzene zvyšovať angažovanosť zamestnancov?

30.12.2019
Rozhovor s Andreou Schovancovou a Marekom Koreňom

V tejto časti Coach Agency podcastov sa môžete tešiť na „šťavnatý“ rozhovor s Andreou Schovancovou manažérkou ľudských zdrojov a Marekom Koreňom finančným manažérom vo výrobnej firme.

Rozprávame sa spolu o tom či koučovanie nie je len šikovný nástroj manipulácie. Pátrali sme po finančnej návratnosti využívania koučovacieho prístupu v manažérskych pozíciách.

Zvedavo som zisťovala, ako pracujú s dôvernými informáciami keď koučujú svojich podriadených a aké sú ich postrehy v téme externých a interných koučov.

Ako to je s koučovaním manžela či detí a aký vplyv má osvojenie si koučovacích zručností na súkromný i profesionálny život.

Toto a ešte oveľa viac sa dozviete v podcaste s Andrejkou a Marekom.

 

Želám príjemné a inšpiratívne počúvanie.

Zuzka

 

Ak vás zaujíma niečo konkrétne tu sú témy o ktorých sme spolu debatovali:

01:25 – Čo prináša koučovanie do manažérskej praxe?

02:5 – Aký je reálny dopad koučovacieho prístupu na manažérsku prax?

04:42 – Šokujúce skutočnosti o koučovacom tréningu.

10:53 – Ako a podľa čoho rozpoznať kedy používať direktívu, kedy mentorovať a kedy použiť koučovací prístup?

14:42 – Preberanie zodpovednosti za rozhodnutia iných.

Čo sa manažérskou zodpovednosťou ak dávaš ľuďom priestor na vlastné riešenia a rozhodnutia?

20:01 – Aký vplyv má implementácia koučovacieho prístupu na ciele, výsledky a čísla v nadnárodnej spoločnosti?

25:29 – Nie je koučovanie náhodou nástroj manipulácie, aby manažér dostal ľudí kam potrebuje?

28:55 – Ako teda vyzerá skutočné koučovanie a čo to je ?

31:39 – V akom momente dáva koučovanie naozaj zmysel?

33:36 – Odkaz manažérov manažérom.

36:47 – Čo sa deje s dôvernými informáciami z koučovania v rukách manažéra?

39:13 – Zaujímavé rozvojové aktivity v okolí Martina.

41:41 – Ako to je s koučovaním doma? Deti, manžel, svokra…

43:35 – Dohoda o koučovaní pri deťoch a rodine? Je to vlastne koučovanie, alebo aj nie?

44:43 – Kedy je ten správny moment na koučovanie?

45:33 – Čo je skutočným zmyslom kladenia otázok v koučovaní?

Podcast Zuzana Valábková je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.