4 části, kam směřovat pozornost v podnikání
06:13

4 části, kam směřovat pozornost v podnikání

24.01.2018
Pokud chceme zlepšit naše podnikání, zvýšit prodeje nebo zvýšit hodnotu našeho podniku, je třeba podívat se na náš podnik nikoli jako na celek, ale na jeho jednotlivé části a ty začít strategicky vylepšovat. Podíváme se spolu na čtyři klíčové oblasti, díky kterým se vám budou ty jednotlivé části lépe vylepšovat. První oblastí je produkt – péče o produkt, rozvoj, vylepšování. Kolem vašeho produktu je postaven celý váš byznys. Druhou oblastí jsou lidé – lidé v týmu, firemní kultura. Bez lidí by vaše firma mohla jen těžko růst. Třetí oblastí je marketing – prodej, komunikace, obchodní model. Jedná se o vaše aktivity, které jdou ven, jdou do světa. A čtvrtou oblastí je systém – administrativa, finance, účetnictví. To jsou věci, které jsou pro provozování firmy v dnešní době nezbytně nutné. Více už v dnešním podcastu na téma péče v podnikání. Vysílání s Davidem Kiršem, lektorem a podnikatelem, tvůrcem programu EmailAcademy a Prodej svůj talent. Spojujte zdánlivě nespojitelné, technologie a osobní rozvoj. Více na www.davidkirs.cz

Podcast Život a Firma 2.0 s Davidem Kiršem je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie: Biznis
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.