#17 Mia Čopíková a jej cesta z marketingu ku šperkom
Príbeh o Mii Čopíkovej. Ako sa dá vyhorieť, nájsť znovu svoj zmysel, veriť vo svoje schopnosti a začať odznova. A vďaka tomu tvoriť a prinášať krásu a zmysel aj pre iných. Jej témy v šperkárstve sú: komfortná zóna, mentálne zdravie, láska, alebo kam sa tá naša planéta dostala...
Mia Čopíková vymenila hektiku reklamného biznisu za umelecké remeslo a stala sa šperkárkou a brúsičkou kameňov. Zmenila nielen svoju prácu, ale v podstate celý svoj život. Pracovala 12 rokov v druhej najväčšej mediálnej agentúre na Slovensku, kde bola stratégom a viedla jeden z agentúrnych tímov. Obrovské pracovné nasadenie a následné psychické vyhorenie. Potrebovala sa zastaviť a začala hľadať nový zmysel. Našla ho v umeleckej tvorbe a začala úplne odznova. S tvorbou na Slovensku len začína. Má však veľké plány. Nedávno vyhrala Mia súťaž organizovanú Nadáciou Pontis pre návrh umeleckého diela, ceny, ktorú bude nadácia odovzdávať v roku 2020 víťazom Via Bona Slovakia. Jej nové kolekcie môžete vidieť na jej Instagrame a Facebooku.
Podcast Zeny v biznise je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.