Vaše značka by měla mluvit za vás (dřív než začnete mluvit vy) | #218
01:00:59

Vaše značka by měla mluvit za vás (dřív než začnete mluvit vy) | #218

02.10.2025

V této epizodě se bavíme s Lukášem Honzákem, designérem a spolumajitelem studia Ginger a Fred, o tom, co skutečně znamená budování značky. Zjistíte, proč logo není totéž co značka, jak probíhá profesionální proces rebrandingu a proč barvy dokážou změnit celkový dojem o firmě.

V rozhovoru se dozvíte:

• Jaký je rozdíl mezi logem a značkou

• Jak vypadá proces tvorby identity od strategie po finální podobu

• Proč jsou moodboardy klíčové pro úspěšnou spolupráci • Jak psychologie barev ovlivňuje vnímání vaší firmy

• Jaké nejčastější chyby dělají lidé při tvorbě značky

• Proč investice do profesionální identity není výdaj, ale investice

Lukáš sdílí konkrétní příklady ze spolupráce na rebrandingu Za bohatší Česko a vysvětluje, jak vzniklo naše nové logo včetně symboliky, kterou v sobě nese. Dozvíte se také, podle čeho si vybírat designéra a na co si dát pozor.

Podcast Za bohatší Česko je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.