#004 | Zdravé meetingy, šťastní ľudia - Tomáš Augustín
40:59
Podcast: Vo výstavbe

#004 | Zdravé meetingy, šťastní ľudia - Tomáš Augustín

18.03.2024
Koho baví míňať život na zbytočných meetingoch? V tejto epizóde Vám Tomáš pomôže organizovať rýchle efektívne stretnutia a šetriť tak čas na zmysluplné aktivity.
-----
Spomenuté knihy: Never Split the Difference - Chris Voss Bringing Out the Best in People - Aubrey C. Daniels
-----
Vzor textu pozvánky na meeting:

Ahoj / Dobrý deň. Pozývam Vás na pracovné stretnutie k nasledovnej téme.


Názov stretnutia: Vpíšte tiež do predmetu pozvánky o aký projekt ide, ktorá etapa a popis témy. Ak sa v čase zmení téma otvorte novú komunikáciu alebo upravte predmet v časti téma


Účel stretnutia / Zámer: (Účinok, ktorý chceme dosiahnuť, dôvod prečo stretnutie realizujeme)


Ciele stretnutia: ( Čo treba dosiahnuť aby sme splnili účel stretnutia)

Program / Agenda: ( Témy pracovného stretnutia, kto sa má na ne pripraviť, respektíve ich viesť.) Poznámka: Pod jednotlivé témy agendy napíšte rovno zápis počas pracovného stretnutia a nezabudnite na záver do zápisu zhrnúť vzniknuté úlohy ich termíny splnenia a zodpovedné osoby.
  • Téma X, zodp:
  • Téma Y, zodp:
  • Téma Z, zodp:
  • Stretnutie vedie: (Kto bude stretnutie moderovať)  
    Zapisovateľ:
    Pravidlá stretnutí:
    • Príď načas a pripravený/ná. Ak si zodpovedný/ná za jednu z tém agendy, informuj o tom organizátora stretnutia.
    • Buď 100% sústredený/ná, nerieš telefonáty, emaily a iné úlohy.
    • Buď aktívny/na a povedz svoj názor.
    • Aktívne počúvaj ostatných.
    • Upozorni, ak sa stretnutie odkláňa od pravidiel.
    • Ak sa Ťa ďalšie body netýkajú, môžeš sa ospravedlniť.
    • Buď stručný, jasne sa vyjadruj, k veci.
    • Nepoužívaj odborné výrazy, ktorým ostatní nerozumejú.
    • Odpovedz či sa stretnutia zúčastníš. V prípade, že sa niečo zmení, informuj organizátora zmenou tvojej účasti.

    -----
    Časové stopy:
    00:00 Intro
    02:25 Nebojíš sa konkurencie
    04:20 Čo si vziať z kurzu vyjednávania
    09:35 Ako definovať účel stretnutia
    14:03 Ako definovať ciele stretnutia
    16:54 Ako si osvojiť systematickosť
    19:41 Prečo podceňujeme mikro zlepšenia
    23:26 Aké roly definovať na stretnutiach
    28:33 Ako dať ego bokom na meetingu
    31:54 Zákzník je na prvom mieste
    35:00 Ukladanie dát a e-mailová kultúra
    36:33 Pripomenúť strategické ciele firmy
    38:41 Záver
    ----- 
    #projectmanagement #project #projekt #projektovymanazer #projectmanager #riadenie #manazment #management #meetings #effectivity #lean #timemanagement #produktivita #developer #development #productivity #vyjednavanie #pozitivita #optimizmus #mindset #slovensko #bratislava #yit #vaillant #billa 

    Podcast Vo výstavbe je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

    Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
    Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

    Technické cookies

    Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

    Funkčné cookies

    Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

    Analytické cookies

    Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

    Marketingové cookies

    Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.