
Ako sa dá zvýšiť predaj aj v ekonomickej kríze? /Audio článok/
Počas recesie v 1991 zaznamenala Pizza Hut 61% nárast obratu. V 2009, keď bol svet v ekonomickej kríze Amazon zvýšil svoje tržby o 28%. Netflix v tom istom čase dokázal rásť aj napriek vyšším cenám predplatného. MailChimp počas recesie v 2009 kompletne zmenil obchodný model, z čoho profituje doteraz.
Podcast Virtualne.sk je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.