O vplyve koronakrízy na marketing značiek | Kontentino Diskusia
Nový podcast je záznamom panelovej diskusie, ktorej som sa zúčastnil začiatkom júla. Témou bola koronakríza a jej vplyv na marketing značiek. Diskusiu organizovalo Kontentino a spolu so mnou sa jej zúčastnili Dáša Juríková - Marketérka roka 2019, riaditeľka odboru stratégie a rozvoja značky v Slovenskej sporiteľni, Janči Papač - Mediálny stratég z Triad Advertising a Jan Čadil - Key Account Consultant v Konektor Social. Moderátorskú úlohu na seba prevzal Bohuš Pokštefl, CEO Kontentino.
Ďakujem, že som mohol byť súčasťou debaty s takými kapacitami v našej brandži a verím, že pre vás môže byť tento záznam prínosom, zdrojom inšpirácie alebo nových vedomostí.
Patreon: http://patreon.com/tonydubravec
Priestor na otázky a postrehy: https://forms.gle/jh9QUzoWAF61rAq5A
IG: www.instagram.com/tonydubravec
WEB: www.tonydubravec.com
Podcast Tony Dúbravec Podcast je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.