S Dominikom Sumbalom (Estévéčka) o podnikaní a marketingu v gastre
Dominik Sumbal je zakladateľom jednej z najznámejších bratislavských burgrární, Estévéčka, ktorú nájde v Mlynskej doline. Vo svojich najlepších časoch investovali do Facebook reklamy 5-6 tisíc mesačne s 5-násobnou návratnosťou. S Dominikom sme sa porozprávali o tom, aké návyky si do podnikania priniesol z práce v McDonalde, ako si v istom momente uletel a nezvládol udržať kvalitu svojich podnikov, ale aj o najlepších časoch Estévéčky. Veľmi zaujímavo sme sa dostali aj k téme influencerského sveta na Slovensku, ktorý nás oboch zaujíma a celkom výdatne sme sa porozprávali aj o podcastoch.
Shownotes: https://tonydubravec.com/dominik-sumbal-estevecka-rozhovor/
Blog: www.tonydubravec.com
Instagram: https://www.instagram.com/tonydubravec , https://www.instagram.com/d_o_n_c_o/
LinkedIn: www.linkedin.com/in/tonydubravec
Podcast Tony Dúbravec Podcast je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.