
40% študentov si nemyslí, že nadobudli počas pandémie porovnateľné vedomosti ako pri prezenčnej výučbe.
Ako sa vysoké školy popasovali s prechodom na online výučbu? Študujú slovenskí študenti len za cieľom získania titulu? Súhlasia študenti so zachovaním určitých prvkov online výučby aj po pandémií?
Štvrtá epizóda podcastu The New Standard je zameraná na Vplyv pandémie na VŠ, ktorý je reflektovaný vo výsledkoch prieskumu Akademická štvrťhodinka. Pre viac informácií o prieskume navštívte https://saavs.sk/sk/prieskum-prve-vysledky/.
Pozvanie prijal analytik Slovenskej akreditačnej agentúry pre vysoké školstvo Matej Bilík, ktorý sa podieľal na tvorbe prieskumu Akademická štvrťhodinka. Predtým pôsobil v Študentskej rade vysokých škôl, kde zastupoval študentov slovenských VŠ na európskej úrovni a v súčasnosti bude pokračovať vo svojom vzdelaní na univerzite v Oxforde.
Tento podcast vznikol v spolupráci Bratislava Policy Institute a Hanns Seidel Stiftung Slowakei - Nadácia Hannsa Seidela Slovensko.
_____________________________________________________
Music by Bright Future - Corporate music by Keys of Moon | https://soundcloud.com/keysofmoon Attribution 4.0 International (CC BY 4.0) https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ Music promoted by https://www.chosic.com/
Podcast The New Standard je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.