TikTok je divoký západ sociálnych sietí. Kto si ho podchytí teraz, bude mať úspech [Let's Talk Business]
Do dnešnej epizódy relácie Let's Talk Business prijal pozvanie zakladateľ agentúry PS:Digital Peter Šebo, ktorý nám porozprával o aktuálne stále populárnejšej sociálnej sieti Tik Tok. Tá je najmä na Slovensku veľmi prehliadaná v oblasti marketingu. To označuje za veľkú chybu, keďže je na nej už aktuálne kúpyschopná cieľovka a nielen deti, ako si mnohí myslia. „Treba rozmýšľať aj z dlhodobejšieho hľadiska a budovať značku. To, že tam majú užívatelia dnes málo rokov a nie sú kúpyschopní neznamená, že to bude tak aj o 5 rokov. A pravé vtedy sa rozhodnú pre vašu značku." Zároveň vysvetľuje, ako na tejto sociálnej sieti fungujú algoritmy a čo konkrétne robiť a aký obsah tvoriť, aby ste mali vysoké čísla a boli populárnejší. Taktiež hovorí o čase, ktorý trávia ľudia na Tik Toku, ktorý je podobný ostatným sociálnym sieťam, ale zároveň vysvetľuje, o koľko viac obsahu tam skonzumujú. Okrem toho spomína aj úplne novú pracovnú pozíciu, ktorá vznikla vďaka tejto sociálnej sieti a volá sa content hunter. Čo táto pozícia znamená a mnoho ďalších zaujímavých vecí, sa dozvieš práve v našom rozhovore. „Na Tik Toku ide o obsah, nie o kvalitu. Ľudia sa tam presúvajú, lebo tam nie je toľko reklám."
Pre viac rozhovorov o biznise a podnikaní sleduj Let's Talk Business.
📱 Pre najdôležitejšie správy zo Slovenska a zo zahraničia sleduj náš Instagram 👉 https://instagram.com/startitup_sk
Podcast Startitup podcasty je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.