[Podcast s Romčom] Michal Pastier: Slováci si potrpia na status. Mladých paralyzuje obrovská masa možností
Hosťom rozhovoru je podnikateľ a marketér Michal Pastier. Jeho najnovším podnikateľským počinom je hybridná reklamná agentúra Darwin & the Machines. Jej cieľom je spájať kreatívne nápady ľudí s dátami a nekompromisnou logikou strojov. Michal Pastier hovorí, že výkonnostný marketing musí byť posilnení prácou so značkou. Výsledkom sú lepšie výsledky pre klientov a lepšia efektivita reklamnej kampane. Za základné parametre dobre reklamnej kapane Michal označuje atraktívnosť, zrozumiteľnosť, konzistentnosť a frekvenciu, v ktorej ju spotrebiteľ vníma. Ak toto so značkou zvládneš, máš vyhraté. Michal hovorí aj o dôležitosti ľahkej rozpoznateľnosti značky. Sem patria nástroje ako prevedenie značky, vizuálna rozlíšiteľnosť, ale aj tzv. sonic branding, teda zvučka. Ako známy marketér vníma funkciu billboardov a na čo by si si mal dať pozor pri výrobe online videí a reklám na Facebook či Youtube? Aká je reálna doba záujmu, kedy spotrebiteľ vníma reklamu online a čo všetko vieš urobiť, aby si tento čas zväčšil? Pozreli sme sa na vnímanie trhu mladými ľuďmi a na to, čo vnímajú, ako najväčší problém v súčasnom spotrebiteľskom svete. To všetko a oveľa viac sa dozvieš v Podcaste s Romčom, ktorý ti prináša špeciálnu business edíciu a rozhovory s úspešným slovenskými podnikateľmi, ktorí otriasli svetom.
Podcast Startitup podcasty je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.