Šéf výskumnej agentúry AKO Václav Hřích: Prieskum je rovnaká reklama ako billboard pri ceste [Diskusný Klub]
Do dnešnej časti relácie Startitup Diskusný Klub prijal pozvanie šéf výskumnej agentúry AKO Václav Hřích. Ten nášmu moderátorovi Šimonovi Žďárskému dopodrobna vysvetlil fungovanie prieskumnej agentúry a všetky procesy, ktorými si počas prieskumu musia prejsť. Taktiež náš hosť upozornil na prepojenie medzi prieskumami, voľbami a verejnou mienkou. Porozprával nám toho, samozrejme, omnoho viac, preto si nenechaj tento rozhovor ujsť.
„Keby sme my výskumníci vedeli, ako cez prieskumy ovplyvniť názor ľudí, tak si všetci založíme strany a ovládame celý svet. Ale aj napriek tomu, že to desiatky rokov skúmame, stále sme neprišli na to, ako by sa to dalo. Je to rovnaká reklama ako billboard pri ceste.“
Pre viac rozhovorov so zaujímavými osobnosťami a o aktuálnej politickej situácii sleduj aj ďalšie epizódy Diskusný Klub.
📱 Pre najdôležitejšie správy zo Slovenska a zo zahraničia sleduj náš Instagram 👉 https://instagram.com/startitup_sk
Podcast Startitup podcasty je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.