Cez Separov rum či Plačkovej čipsy až po atómové kryty. Toto je firma v pozadí influencerov [Let's Talk Business]
Ako vznikajú čipsy Zuzany Plačkovej alebo rum od Separa? V dnešnej časti relácie Let’s Talk Business sme sa rozprávali o pozadí influencerov, ich marketingu a fungovaniu priamo so CEO spoločnosti Evency, ktorým je Marko Šebesta. Spoločnosť Evency sa pôvodne venovala najmä tvorbe a organizácii eventov. To sa však kvôli pandémii Covidu zmenilo a vďaka “out of box thinkingu” sa im podarilo vytvoriť veľmi silný produktový marketing práve pre influencerov a známe osobnosti. Viac sa však dozvieš v rozhovore. “Pokiaľ to má mať značku a reklamu od známej osobnosti, tak sa tá známa osobnosť musí pod tým podpísať. Preto tá značka musí byť kvalitná, lebo by to mohlo zničiť povesť influencera.”
Pre viac rozhovorov o biznise a podnikaní sleduj Let's Talk Business.
📱 Pre najdôležitejšie správy zo Slovenska a zo zahraničia sleduj náš Instagram 👉 https://instagram.com/startitup_sk
Podcast Startitup podcasty je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.