Ako sa slovenská čokoláda a minerálka presadili v Číne / CASHFLOW 14
V tejto časti Cashflow sme sa rozprávali s Ivanom Čarnogurským, ktorý je expert na čínsky trh a expanziu slovenských značiek na ázijský kontinent. Pomáhal slovenským značkám Lyra či Fatra etablovať sa na tomto trhu. Ako sa presadiť v Číne a prečo neveria domácim produktom? Predstavuje Čína pre Európu hrozbu? To všetko sa dozvieš v najnovšej časti Cashflow.
📱 Pre najdôležitejšie správy zo Slovenska a zo zahraničia sleduj náš Instagram 👉 https://instagram.com/startitup_sk
Podcast Startitup podcasty je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.