[Podcast s Romčom] Majiteľ Dedoles Chrapko: Z malého eshopu spravil multimiliónový biznis a ani zďaleka neskončil
Hosťom rozhovoru je Jaroslav Chrapko, majiteľ a CEO Dedoles. Firma násobí svoje tržby každým rokom a zo Slovenska expandovala do 20 krajín Európy. Ikonickou sa stala jej televízna reklama s tancujúcimi škrečkami. Mnohými milovaná, ale aj nenávidená. Prečo sa známy e-shop rozhodol investovať do televízneho spotu? V rámci online prostredia je to pomerne netradičné. Čo pokladá mladý úspešný podnikateľ za najdôležitejšie pri budovaní firmy? Ponožky sa stali dominantou Dedolesu. Ten začínal ako malý e-shop s tričkami a po niekoľko ročnom úsilí a strategických rozhodnutiach sa z neho stal multimiliónový biznis. Čo hovorí Jaroslav Chrapko na otázku, prečo ponožky nešije na Slovensku? Mnohí mu totiž vyčítajú neekologickosť. Jaro má jednoduchú odpoveď. Aké majú v Dedoles plány, čo si pomyslel o škrečkoch samotný majiteľ, keď ich prvý raz videl, kam sa chystajú expandovať a aký cieľ si dávajú na rok 2021? To všetko a oveľa viac sa dozvieš v Podcaste s Romčom. Príjemné počúvanie.
Tento podcast ti prináša KROS Fakturácia. Nové online riešenie nielen pre podnikateľov
Podcast Startitup podcasty je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.