[Let's Talk Business] Ego je najväčšia brzda vo vedení ľudí, potrebujete prijímať spätnú väzbu a zlepšovať sa, hovorí Markovič, riaditeľ Effectix
Milan Markovič je lídrom digitálnej agentúry Effectix a zároveň aj certifikovaný Google tréner pre podnikanie. Do najnovšej epizódy Let's Talk Business nám prišiel porozprávať o aktuálnej situácii v digitálnom marketingu na Slovensku. Čo to znamená byť lídrom a ako by mali vyzerať digitálne stratégie a ideálna digitálna kampaň? Milan Markovič sa k vedeniu veľkého tímu ľudí ako líder dostal až po 15 rokoch praxe. „Keď chcete byt dobrým lídrom, tak to ego vás brzdí, potrebujete prijímať spätnú väzbu a zlepšovať sa.“ Ako sa počas pandémie zmenil digitálny marketing a kde robia firmy najväčšie chyby pri kampaniach? „Korona priniesla omnoho väčšie zrýchlenie inovácii a hlavne digitálnych inovácii. Firmy, ktoré robili rok a pol e-shop, boli donútené urobiť to omnoho rýchlejšie.“ Ako sa odlíšiť od konkurencie a kam sme sa na Slovensku posunuli za posledných 5 rokov v kontexte marketingu a digitálnych kampaní? To všetko a oveľa viac sa dozvieš v najnovšom rozhovore s Adamom Šipošom.
Tento podcast vznikol v spolupráci s digitálnou agentúrou Effectix.
Podcast Startitup podcasty je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.