Kateřina Borovanská: V 90tkách si za víkend v reklamě vydělal 10 míčů a krávy se vozily vrtulníkem
48:36

Kateřina Borovanská: V 90tkách si za víkend v reklamě vydělal 10 míčů a krávy se vozily vrtulníkem

23.06.2024

Celý rozhovor (1 hod 54 min) nájdeš na: https://podcasters.spotify.com/pod/show/spacebynikita/subscribe 👽 🔔 subscribni tento channel a každý týždeň dostaneš jeden rozhovor so zaujímavým človekom z businessu, umenia či športu _ _ _


Kateřina Borovanská je Founder & CEO niekoľkých firiem. F major, Fenix awards ale aj The Art of smart a je doma hneď v niekoľkých oblastiach Public Relations, konzultačný business, komunikačné stratégie, natívna reklama, reklama a médiá. Jej kariéra smerovala k opernému spevu a skončila pri označení "Matka contentovej reklamy". Začala v Prahe, ale dlho smerovala do Londýna odkiaľ robí business a preto sme tento rozhovor urobili online. Večera a drink online je jej spôsob akým udržiava osobný aj business kontakt nie len so strednou Európou, ale aj celým svetom. Rozprávali sme sa skoro dve hodiny a pokojne by sme to zvládli aj v trojnásobnej dĺžke. Nakoniec sme stihli tieto témy: • Londýn - miesto pre business vs. mesto pre život, čím sa líši - výhody aj nevýhody, ako si vytvoriť v Londýne network, • príbeh Harryho a Meghan - akú rolu v ich príbehu hrali média a akú prácu odviedol ich PR team, • influenceri a ich vplyv na natívnu reklamu, • aký názor má na knihu Mareka Prchala a ako hodnotí jeho rozhodnutie spolupracovať s hnutím ANO z hľadiska hodnotového nastavenia, • čo je dnes PR a či je mŕtve, • aké problémy majú médiá. Čo si ale veľmi cením je otvorenosť a autenticita s ktorou Kateřina hovorí o trojročnom období zdravotných problémov, ktoré takmer položili jej business a o tom ako sama sa v tom období cítila a kto pri nej stál. Kateřina môže a pôsobí prísne a silno. Je taká smerom k okoliu, ale najmä k sebe a počuť ju hovoriť o tom, že sa vlastne v celej tejto situácii cítila sama a že sa postupne vracia späť, ale nie na to isté miesto bolo pre mňa veľmi cenné. Vďaka a užite si rozhovor 👽

_ _ _


interviewed: Kateřina Borovanská moderátorka & producentka: Nikita Jankovičová IG: nikita.xyz kamera a strih: David Šiška, www.keynsproduction.com

#spacebynikita #businesslifestyle #interview #ceo #fenix #publicrelation #fmajor #freya

Podcast space by nikita je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.