#74 - Víc než cena: Jak přitáhnout zákazníky a udržet si je
22:31

#74 - Víc než cena: Jak přitáhnout zákazníky a udržet si je

15.05.2025

V 74. epizodě Socials Podcastu se bavíme o tématu, které řeší snad každý e-shop: jak přitáhnout zákazníky bez toho, aniž byste museli pořád dávat slevy. A pokud už je dáváte, tak jak s nimi pracovat chytře.

Co se dozvíte:

✅ Proč sleva funguje jako skvělý otvírák, ale ne jako dlouhodobá strategie

✅ Jak budovat nabídku, která zákazníky zaujme i bez slevy

✅ Co dělat, když vaši kategorii začne podstřelovat konkurence

✅ Jak pracovat s průměrnou hodnotou objednávky a opakovanými nákupy

✅ Proč se vyplatí investovat do zákaznické péče a komunity

Doplňkové produkty, výhodné balíčky, body za nákup, rychlost doručení nebo špičkový servis. To všechno může být důvod, proč si zákazník vybere právě vás.


🔗 SLEDUJTE NÁS

📷 Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/

📘 Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/

🔗 LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/


Kapitoly:

0:00 – Úvod: Proč milujeme slevy

0:33 – Sleva jako marketingový nástroj na Facebooku

1:00 – Proč je sleva dlouhodobě nebezpečná

2:00 – Jak správně pracovat se slevami

3:15 – Sleva vs. udržitelnost e-shopu

4:00 – Navyšování hodnoty objednávky a opakované nákupy

5:01 – Kdy se sleva vyplatí (LTV vs. AOV)

6:00 – Problém e-shopů s jedním produktem

6:38 – Význam široké nabídky a přemýšlení nad portfoliem

7:34 – Doprava zdarma a její rizika

8:19 – Zákaznická péče jako konkurenční výhoda

9:28 – Jak si udržet zákazníka i bez nejnižší ceny

10:13 – Balíčky místo slevy jako kreativní řešení

11:11 – Slevy kvůli sezónnosti a skladovým zásobám

12:00 – Zákazníci oceňují víc než jen nízkou cenu

13:00 – Příklady věrnostních systémů a přidané hodnoty

14:00 – Alza jako příklad výhody v rychlosti a pohodlí

15:17 – Jak se e-shop odliší od velkých hráčů

16:11 – Proč musí e-shop ukazovat odbornost a autenticitu

17:00 – Švihej jako příklad silné komunity a brandu

18:00 – Decathlon a jeho přechod k prémiovějším produktům

19:45 – Budování značky místo cenové války

21:00 – Gamifikace, komunita a emoce jako základ loajality

22:07 – Shrnutí: Jediná cesta ven ze slevové spirály je budovat značku

Podcast Socials Podcast je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.