#64 Ako na social media stratégiu pre e-shopy s Martinou Dudovou (@kvitok.sk)
01:04:09

#64 Ako na social media stratégiu pre e-shopy s Martinou Dudovou (@kvitok.sk)

01.06.2024

Počas vysokej školy predávala prírodnú kozmetiku na Sashe a v posledných ročníkoch celú tvorbu sprofesionalizovala. Jej manžel dal výpoveď, aby jej mohol s podnikaním pomáhať a dnes majú úspešný rodinný podnik a e-shop Kvitok. Hovorím o Martine Dudovej, ktorá nám v Social spirit podcaste porozprávala svoj osobný príbeh za jej značkou.

Rozprávali sme sa o tom, akú stratégiu majú na sociálnych sieťach ako e-shop. Čomu venujú v rámci komunikácie čas aj peniaze a kto sa im stará o siete. To vám neprezradím, budete prekvapení, keď to sami zistíte!

Martina má pre vás aj kopec ponaučení zo získavania certifikácií, ochranných známok a distribúcie produktov do slovenských a českých predajní.


E-shop Kvitok https://kvitok.sk/

Instagram Kvitok https://www.instagram.com/kvitok.sk/


Denné tipy na sociálne siete s dušou: ⁠https://www.instagram.com/socialspirit.sk/⁠

E-book Stratégia sociálnych sietí pre samoukov https://socialspirit.sk/strategia-socialnych-sieti-pre-samoukov-i-e-book/

Prvá hravá pomôcka pre tvorcov na sieťach na Slovensku #SOCIALSPIRITCARDS:⁠ ⁠⁠

https://socialspirit.sk/social-spirit-cards/⁠


(00:00) Intro

(01:20) Ako si sa dostala k prírodnej kozmetike a čo ťa / vás viedlo k založeniu podnikania s prírodnou kozmetikou?

(09:00) Čo bolo prvé? - produkty, predávanie koncovým zákazníkom, B2B alebo e-shop, sociálne siete - v skratke aká bola postupnosť týchto krokov?

(15:15) V čom je iná vaša kozmetika a prístup v porovnaní s inými značkami?

(19:30) Ako ste získali certifikáciu Leaping Bunny?

(32:15) Ako komunikujete na sociálnych sieťach a kde všade vás nájdeme?

(40:15) Na príspevkoch vidíme všetkých kolegov - ako ste ich presvedčili, aby sa ukazovali na kamere aj oni?

(45:50) Kde čerpáte inšpiráciu k tvorbe obsahu na siete?

(54:37) Máte aj e-shop, a preto je dôležitý aj performance marketing / platenú reklamu - ako k nemu ako značka pristupujete? Na čo sa zameriavate na sieťach viac - na predaje produktov, alebo budovanie značky?

(58:00) Za 9 rokov ste od zákazníkov získali cez 6 000 recenzií - ako ich motivujete k tomu, aby vám ich dávali (ak je potrebné ich motivovať?)

(01:02:20) Záverečná rada


Podcast Social spirit podcast je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie: Biznis, Marketing
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.