Petr Řiha: Velkou chybou v začátcích mohlo být i to, že jsem neměl svůj postoj
35:07
Podcast: Slovo má...

Petr Řiha: Velkou chybou v začátcích mohlo být i to, že jsem neměl svůj postoj

01.04.2022
Petr Řiha v oblasti financování nemovitostí podniká 22 let, od roku 2010 je spojen se značkou Bidli, kde se dostal až na pozici regionálního ředitele. Dál se zaměřuje především na nemovitosti a pod sebou má v jihomoravském regionu 50 obchodníků. Co pro něj bylo největší výzvou? Jaké chyby na začátku dělal? Proč není správné chtít zobchodovat každého klienta? Kdy začal získávat obchodnickou jistotu? Z čeho měl největší obavy? Je složitější získat klienta, nebo obchodníka do týmu? --- Lukáš Jílek vystavil franšízu Partners, dlouhodobě podniká ve financích. Před vlastním podcastem hovořil o budování důvěry a poskytování kvalitních služeb zákazníkům. Rozhovor s Petrem Řihou začíná v čase 04:11.

Podcast Slovo má... je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.