#24 Ako začať podnikať s nápadom ktorý je úplne mimo oblasti, ktorú ste vyštudovali alebo (mimo oblasti ) v ktorej pracujete?
33:13
Podcast: Silná káva

#24 Ako začať podnikať s nápadom ktorý je úplne mimo oblasti, ktorú ste vyštudovali alebo (mimo oblasti ) v ktorej pracujete?

17.11.2021

Prípadová štúdia s Ivetou Hrabovskou, autorkou projektu Gentlejam.

ZDROJE:

· Gentlejam(www.silnakava.sk) – viac o Ivete Hrabovskej, na LinkedIn ako Iveta Hrabovská

· Odporúčaná kniha:Uspejte v online (Čo najlepší marketéri vedia, robia a hlásajú), Performics kolektív • Lion Communications Slovakia, 2021

· Silná káva (www.silnakava.sk) – web podcastu

· DEKRA Development (www.dekra-development.sk) - partner podcastu

· Prihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tu


POZNÁMKY:

[01:11] Čo je dôležité k úspechu čo si väčšina ľudí možno nemyslí?

· Jedinečnosť a originalita nápadu

[02:33] Prečo a ako vznikol nápad

· Nespokojnosť (vyhorenie) v práci, byť pánom vlastného času a vytvoriť niečo pre ľudí čo u nich vyvolá úsmev na tvári

· Jeden deň vznikol nápad a na druhý deň urobená analýza trhu – rozhodnutie začať, dovtedy žiadne skúsenosti s výrobou produktu

[06:15] Ako vznikol prvý prototyp výrobku

[08:39] Ako začať predávať?

· Spolu investované peniaze cca 3.000 EUR vrátane ročného členstva v podnikateľskom klube

· Prvé 3 roky žiadne platené reklamy (len free trafic), Social media – systematicky

[12:21 Od koho sa učiť podnikať?

· Tip: podnikateľský klub – návod na podnikanie,

· Ako sa nezblázniť z toho – okamžite outsourcovať akonáhle to je možné

[14:31] Definovanie ideálneho zákazníka a rebranding po úvodnej fáze

· Gastronomický darček – exkluzívny darček (vytvoriť WOW efekt pre klientov)

· Po troch rokoch – rebranding za pomoci agentúry – akcelerácia

[18:06] Nefinančné vyjadrenie hodnoty firmy

· Ľudia tovar chcú a mať úsmev na tvári

[20:04] Ako pracovať so spätnou väzbou

· To čo sa nepredáva, nepredávať


[21:33] SILNÁ KÁVA NA ZÁVER

· Viera v svoj nápad a mať každé ráno úsmev na perách

[30:39]  Záverečná myšlienka

· Ak si z niečím nespokojná(ý), tak to zmeň!

Prihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tu

Podcast Silná káva je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie: Biznis
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.