#38 Ako prejsť z pozície interný agilný kouč do vedenia spoločnosti a pokračovať v plnení cieľa - transformovať firmu na “happiness driven company”
31:53
Podcast: Silná káva

#38 Ako prejsť z pozície interný agilný kouč do vedenia spoločnosti a pokračovať v plnení cieľa - transformovať firmu na “happiness driven company”

20.12.2021

Dnešný hosťom je Janku Haderkovú, riaditeľku spoločnosti KROS ktorá je na Slovensku najväčším predajcom ekonomického, stavebného a účtovného, vznik 1995. A práve Janka si prešla v spoločnosti od manažérky vývoja cez agilného kouča až do vedenia spoločnosti. Budeme sa rozprávať o agilnom prístupe k riadeniu a bližšie sa zoznámime so slovom „agilný“ povieme si základy, návod a aj zdroje aby ste aj vy, ak sa vám debata bude páčiť, mohli o téme  dozvedieť viacej.

ZDROJE:

· LinkedIn – viac o Lenke Haderkovej

· O Agilnom prístupe k riadeniu: https://agilemanifesto.org/;  https://management30.com/; https://management30.com/books/workout/

· Silná káva (www.silnakava.sk) – web podcastu

· DEKRA Development (www.dekra-development.sk) – hlavný partner podcastu

· Prihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tu


POZNÁMKY:

[01:43] Čo je dôležité k úspechu čo si väčšina ľudí možno nemyslí?

· Nerobiť to pre ten „úspech“; Vnútorné presvedčenie, že niečo je správne alebo niečomu môžem pomôcť je ten vnútorný motivátor ktorý nakoniec vedie k úspechu.

[2:45] Príbeh

· Začiatky potreby agility: Dlhé roky manažér vývojového oddelenia – tie isté problémy – nestihne sa termín, nestihne sa rozsah alebo netrafí sa presný účel produktu.

· agilný prístup sa osvedčil a vedenie chcelo rozšíriť agilný prístup na celú spoločnosť

[07:17] Cieľ Happinnes Driven Company

· Absolútni cieľ: Ľudia by nemali chodiť do práce pretože musia, ale pretože chcú.

· Vyvážiť vzťahy a výsledky. Agilita – vzbudzuje vnútornú zodpovednosť človeka. Samostatné tímy - veľká možnosť sebarealizácie; zlepšovanie sa;  veľký kontakt so zákazníkom a zdravý rozum.

[10:01] Štyri základné hodnoty Agility

· Ľudia a ich interakcie, Funkčný produkt, Spolupráca so zákazníkom, Reakcia na zmenu

[14:35] Ako zaviesť agilitu v zabehnutej spoločnosti?

[17:15] Pre ktoré sektory a vek firiem je agilný prístup?

[19:20] Prečo agilná prístup, zhrnutie


[20:30]  SILNÁ KÁVA NA ZÁVER

Podcast Silná káva je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie: Biznis
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.