#91 Ako sa robí marketing v roku 2023!
28:26
Podcast: Silná káva

#91 Ako sa robí marketing v roku 2023!

16.01.2023

Mojim dnešným hosťom je Peter Šebo, odborník na digitálny marketing, sociálne siete a nové trendy v marketingu. Budeme sa rozprávať o tom Ako robiť marketing? Neobídeme dnes ani trendy a dostanete tip na najväčšiu marketingovú príležitosť súčasnosti. Peter Šebo je zakladateľom digitálnej marketingovej agentúry PS:Digital, je spoluorganizátorom najväčšej konferencie o digitálnom marketingu na Slovensku – Digital RULEZZ, ako externý pedagóg vyučuje na Fakulte masmediálnej komunikácie.

ZDROJE:

  • Peter Šebo – digitálna agentúra PS:DIGITAL; Podcast buzzworld 
  • Odporúčaná kniha od hosťa:autori: Mark Ritson, Byron Sharp, Les Binet, Richard Shotton
    • odporúčané internetové pomôcky: ChatGPT – vypracuje "akúkoľvek" úloh; Vizual DALL-E a Midjourney - vizuálne vypracovanie úlohy
  • Silna káva (www.silnakava.sk) – web podcastu
  • DEKRA Development (www.dekra-development.sk) – hlavný partner podcastu
  • Prihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tu

POZNÁMKY:

[01:05] Čo si myslíš, že je dôležité k úspechu čo si väčšina ľudí možno nemyslí?

  • Vytrvalosť – úspech znamená vydržať dosť dlho v niečom čo robíte dosť dobre

[03:31] Ako robiť marketing v 2023 vo veľkých dinosaurích firmách?

  • Kde začať robiť marketing, všeobecne : Čo vyrábam/predávam? Komu to predávam? Aké mám ciele?
  • Čo moja cieľová skupina očakáva, Kde trávi čas a na aké marketingové impulzy reaguje
  • Jedna z úloh marketingu v stavebných firmách môže byť vytváranie povedomia o firme (aby o nej bolo počuť)

[05:56] Ako robiť predprípravu?

  • Budovanie značky – lepší začiatok marketingu ako výkonnostný marketing
  • Dva atribúty pri budovaní značky: Brand awareness – povedomie o značke a Asociácie - čo chcem aby si ľudia o mojej značke mysleli.

[08:36] Ako si nájsť správny marketingový kanál/platformu.

  • Kto sú zákazníci, to musí definovať podnikateľ. Markeri pomôžu nájsť, kde sa zákazníci (skupina) nachádzajú. Jedna z metrík je zistiť, kde trávia čas (platforma, kanál). Zaujať ich(skupinu) cielenou reklamu.
  • Kreativita – podanie posolstva ktoré zaujme a aby zákazník zistil Čo sa predáva predáva, Čo si má o tom myslieť a aby si zapamätal, či je ďalší krok.

[12:09] Ktorý kanál bude „IN“ v 2023

  • Záleží od výrobku/zákazníkov
  • Trend je video (ale záleží od výrobku/zákazníkov)

[14:36] Vplyv sociálnych médií na podnikanie v budúcnosti

[17:44] Silná káva na záver

  • [18:41] Najväčšia marketingová príležitosť súčasnosti  - TikTok

Podcast Silná káva je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie: Biznis
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.