
#91 Ako sa robí marketing v roku 2023!
Mojim dnešným hosťom je Peter Šebo, odborník na digitálny marketing, sociálne siete a nové trendy v marketingu. Budeme sa rozprávať o tom Ako robiť marketing? Neobídeme dnes ani trendy a dostanete tip na najväčšiu marketingovú príležitosť súčasnosti. Peter Šebo je zakladateľom digitálnej marketingovej agentúry PS:Digital, je spoluorganizátorom najväčšej konferencie o digitálnom marketingu na Slovensku – Digital RULEZZ, ako externý pedagóg vyučuje na Fakulte masmediálnej komunikácie.
ZDROJE:
- Peter Šebo – digitálna agentúra PS:DIGITAL; Podcast buzzworld
- Odporúčaná kniha od hosťa:autori: Mark Ritson, Byron Sharp, Les Binet, Richard Shotton
- odporúčané internetové pomôcky: ChatGPT – vypracuje "akúkoľvek" úloh; Vizual DALL-E a Midjourney - vizuálne vypracovanie úlohy
- Silna káva (www.silnakava.sk) – web podcastu
- DEKRA Development (www.dekra-development.sk) – hlavný partner podcastu
- Prihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tu
POZNÁMKY:
[01:05] Čo si myslíš, že je dôležité k úspechu čo si väčšina ľudí možno nemyslí?
- Vytrvalosť – úspech znamená vydržať dosť dlho v niečom čo robíte dosť dobre
[03:31] Ako robiť marketing v 2023 vo veľkých dinosaurích firmách?
- Kde začať robiť marketing, všeobecne : Čo vyrábam/predávam? Komu to predávam? Aké mám ciele?
- Čo moja cieľová skupina očakáva, Kde trávi čas a na aké marketingové impulzy reaguje
- Jedna z úloh marketingu v stavebných firmách môže byť vytváranie povedomia o firme (aby o nej bolo počuť)
[05:56] Ako robiť predprípravu?
- Budovanie značky – lepší začiatok marketingu ako výkonnostný marketing
- Dva atribúty pri budovaní značky: Brand awareness – povedomie o značke a Asociácie - čo chcem aby si ľudia o mojej značke mysleli.
[08:36] Ako si nájsť správny marketingový kanál/platformu.
- Kto sú zákazníci, to musí definovať podnikateľ. Markeri pomôžu nájsť, kde sa zákazníci (skupina) nachádzajú. Jedna z metrík je zistiť, kde trávia čas (platforma, kanál). Zaujať ich(skupinu) cielenou reklamu.
- Kreativita – podanie posolstva ktoré zaujme a aby zákazník zistil Čo sa predáva predáva, Čo si má o tom myslieť a aby si zapamätal, či je ďalší krok.
[12:09] Ktorý kanál bude „IN“ v 2023
- Záleží od výrobku/zákazníkov
- Trend je video (ale záleží od výrobku/zákazníkov)
[14:36] Vplyv sociálnych médií na podnikanie v budúcnosti
[17:44] Silná káva na záver
- [18:41] Najväčšia marketingová príležitosť súčasnosti - TikTok
Podcast Silná káva je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.