
#34 Ako vybudovať značku, ktorej názov sa stal súčasťou slovníka (časť I.) ?
Dnes sa budeme rozprávať s Martinom Guttmanom, ktorý je zakladateľ a CEO značky Tuli. Tuli sa dostal do povedomia svojim „tulivakom“, ktorý získal niektoré významné ocenenia ako napr. RedDot Award 2013 alebo Národná cena za design 2013. Rozprávať sa budeme o rozprávať o tom Ako vznikol a Prečo vznikol tento nápad. Povieme si aj o tom ako sa dá presadiť s výrobkom, ktorý nemal v našom prostredí vytvorené zázemie, bol netradičný.
V dnešnej I. časti rozhovoru s Martinom sa budeme venovať obdobiu od vzniku nápadu až po marketing v prvých rokoch podnikania. V II. časti rozhovoru v nasledujúcej epizóde sa zameriame na rast a škálovanie podnikania.
ZDROJE:
· martin.guttman@tuli.sk; www.tuli.sk – viac o Martin Guttmanovi a tuli
· Odporúčaná kniha: 21 lekcií pre 21. storočie, Yuval Noah Harari
· Tip na internetovú pomôcku: pipedrive – nástroj na riadenie obchodu
· Silná káva (www.silnakava.sk) – web podcastu
· DEKRA Development (www.dekra-development.sk) - partner podcastu
· Prihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tu
POZNÁMKY:
[01:54] Ako vznikol nápad?
[04:28] Overovanie konceptu a testovanie produktu na zákazníkoch
[6:58] Zamestnanie a práca na koncepte
[08:35] Štart – prvý obchod, prvý zákazníci
[10:23] Marketing v začiatkoch
[13:25] SILNÁ KÁVA NA ZÁVER
Podcast Silná káva je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.