#21 Ako vytvoriť predajnú stratégiu ktorá víťazí. Psychológia predaja!
30:57
Podcast: Silná káva

#21 Ako vytvoriť predajnú stratégiu ktorá víťazí. Psychológia predaja!

10.11.2021

Matej Šucha, pôvodne študoval matematiku, ale jedna kniha nasmerovala jeho profesionálne záujmy iným a oveľa vzrušujúcejším smerom. Prepadol behaviorálnej ekonómii a sile, ktorú môže mať najmä v biznise. Matej je CEO v MINDWORX Behavioral Consulting | TEDx speaker | Šéfredaktor v insideBE.com

ZDROJE:

· MINDWORX (www.mindworx.net); insideBE (www.insidebe.com)  – viac o Matej Šucha

· Odporúčaná kniha: 1. Aké drahé je zadarmo - Dan Ariely; 2. Vplyv Psychológia presviedčania - Robert Cialdini; 3. Bez pravidiel (No Rules Rules) -  Reed Hastings a Erin Meyer

· Silna káva (www.silnakava.sk) – web podkastu

· DEKRA Development (www.dekra-development.sk) - partner podcastu

· Prihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tu


POZNÁMKY:

[01:47] Čo je najväčšia chyba v predaji z hľadiska psychológie predaja?

· Často prekážka v predaji nie je nedostatok motivácie zákazníka ale bariéra (dôvod) ako napríklad nejasnosť, komplikovanosť.

· Extra motivovať zákazníka ku kúpe je ťažšie ako odstrániť bariéry (obavy), ktoré mú bránia v kúpe.

[05:23] Ako prísť na to, čo sú prekážky/bariéry predaja?

· Rozprávať sa zo zákazníkmi a nájsť si niekoho kto nie je pod rovnakým vplyvom ako predajca (pohľad zvonka a relevantný feedback)

[07:01] Ako sa vyhnúť predaja na silu, ktorý nefunguje

· byť dostatočne pozorný a vnímať ako reaguje zákazník za zákazníkom a byť pripravený urobiť zmenu, experimentovať

[08:25] Najdôležitejší dôvod prečo zákazník odkladá predaj a ako ho odstrániť

· Zmapovať, čo sú opakujúce sa neistoty/obavy u zákazníka, vytipovať 1-2 najkľúčovejšie a tie potom v kľude proaktívne adresovať ako prvý

· Aj „Ste drahí...“ je neistota, ktorá sa dá proaktívne využiť

[15:03] Predajný proces

· veľmi veľa nákupných rozhodnutí sa deje podvedome a potom si hľadáme argumenty, ktoré vysvetľujú toto rozhodnutie

· ak sa zákazník rozhodne na základe emócie – potrebuje fakty, aby si rozhodnutie pre seba odobril

· predajný proces sa nekončí podaním si ruky so zákazníkom


[22:57] SILNÁ KÁVA NA ZÁVER

[29:07] Záverečná myšlienka

· Prečo NIE?(prečo zákazník nekúpi, nereaguje) a hľadať na ňu odpoveď!


Podcast Silná káva je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie: Biznis
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.