#53 TOP odpovede na otázku: Čo je dôležité k úspechu čo si väčšina ľudí možno nemyslí?
20:18
Podcast: Silná káva

#53 TOP odpovede na otázku: Čo je dôležité k úspechu čo si väčšina ľudí možno nemyslí?

09.03.2022

TOP 13 odpovedí na prvú otázku v epizóde podcastu Silná káva pri príležitosti odvysielania prvých 50 epizód. Prvá otázka znie: Povedz Ahoj poslucháčom podcastu Silná káva a prezraď, čo si myslíš, že je dôležité k úspechu čo si väčšina ľudí možno nemyslí?

ZDROJE:

POZNÁMKY:

[01:39] Petr Skondrojanis, ep. 02, „Firemná kultúra budúcnosti, ktorá je už tu“

· K tomu aby človek uspel, je potrebná láska k tomu čo robí

[02:41] Michal Hrehuš, ep. 04, „Ako sa neuspokojiť s tým čo od života nechceme a prečo často nerobíme to čo vieme“

· Princíp opakovania. 

[04:51] Andrea Hurychová, ep. 11, „Marketingové stratégie bez ktorých sa nezaobídete, Influencer marketing a trendové digitálne stratégie“

· Mať dobrých ľudí okolo seba, zdieľať s nimi mak smeruje, načúvať ich radám a počúvať vlastnú intuíciu

[05:44] Ondřej Ilinčev, ep. 18, „Ako premeniť terajších návštevníkov webu na zákazníkov“

· Robiť rýchle inteligentné chyby

[06:38] Tomáš Tőrők, ep. 25, „Ako nájsť zákaznícku hodnotu svojej služby alebo produktu a na nej postaviť svoj marketing“

· Popri všetkých dôležitých vôľových vlastnostiach ako napr. húževnatosť, vytrvalosť sa v podnikaní vyskytuje potrebný parameter „Šťastia“

[08:00] Gejza Nagy, ep. 26, „Ako si zvýšiť dramaticky konverziu e-shopu efektívnym vyhľadávačom“

· Z pohľadu podnikania: robiť rozhodnutia o rozvoji firmy na základe dát a nie na základe pocitov a intuície.

[09:10] Ivan Zaťko, ep. 28, „Ako si môžete pomocou Crowdfundingu začať plniť vaše sny bez potreby veľkého množstva vašich peňazí!“

Zameriavať sa na veci ktoré nie sú tak atraktívne/obľúbené a spájať ich s tým čo pridáva hodnotu pre ostatných.

[11:57] Pavel Pumprla, ep. 36, „Ako sa od profesionálneho športovca učiť lekcie leadershipu ktoré uplatníš v práci, v podnikaní a v živote.“

· Tvrdá práca - nie je to čo ľudia nevedia, ale nechcú vedieť, alebo si to nechcú pripustiť, že za úspechom stojí viacej tvrdá práca ako talent.

[13:43] Jan Mašek, ep. 37, „Ako posúvať spoločnosť cez podnikateľke prostredie pomocou siete viacej ako 100 expertov?“

· Prepájanie s inými ľuďmi. Spájanie ľudí je kľúčové pre inovácie.

[14:13 ] Michal Meško, e. 39, „Prečo sa bez čítania kníh nezaobídeme?“

· Ak myslíme na úspech v businesse, tak mnoho ľudí podceňuje to, že cesta k výsledkom vedie cez množstvo malých nudných bezvýznamných rozhodnutí.

[15:59] Kalman Horvát, ep. 41, „Ako môže prekonanie traumy z minulosti pomôcť uspieť v práci alebo v podnikaní?“

· 80% úspechu je psychika, emócie – schopnosť ovplyvňovať emócie a vyberať si ako sa budeme cítiť. Zvyšných 20% sú skills.

[17:04] Lukáš Bakoš, e. 46, „Ako zastaviť odliv mozgov!“

· Nenechať si vnútiť obraz úspechu z vonku

[17:52] Miloslav Polášek, ep. 47, „Prečo je veda úplne ideálna pre štart podnikania?“

· Sú to ľudia, ktorý nás obklopujú a vytvárajú príležitosti. Zároveň je dôležitá je správna rovnováha vecí v živote, ale nie v stoji ale ako pri behu – „beh je kontrolovaný pád“ 


Podcast Silná káva je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Kategórie: Biznis
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.